Even voorstellen

Mijn naam is Audrey Dobber, getrouwd met Patrick. Samen met onze dochter Sophie wonen we in de mooie groene wijk de Gors in Purmerend. Sinds januari 2020 ben ik eigenaar van D voor Office & Design. De D. staat voor Dobber. Office staat voor een breed takenpakket aan office support. Design staat voor webdesign en grafische vormgeving.

Vaardigheden die bij mij passen zijn: zelfstandig, creatief, organisatorisch sterk, analytische denker, daadkrachtig, doorzetter, communicatief vaardig, probleem oplossend, doelgericht, sociaal, meelevend en snel lerend.

Audrey Dobber, over mij, D voor Office & Design
  • Snel lerend

  • Zelfstandig

  • Creatief

  • Snel lerend

  • Zelfstandig

  • Sociaal

  • Creatief

  • Probleem oplossend

  • Daadkrachtig
Wat heeft D voor Office & Design jou te bieden?

Gedurende mijn carrière heb ik veel verschillende office support functies mogen vervullen bij diverse bedrijven. Nationaal, Internationaal, non-profit, commercieel, financieel, gemeente en overheid. Door al deze ervaringen heb ik een zeer brede kennis van verschillende bedrijfsvoeringen, maar kan ik ook een aanzienlijk takenpakket bieden.

Zo heb ik ervaring in finance, HR, office management, recruitment, subsidies, RI&E, marketing, sales, communicatie, facility, administratie, project management, webdesign, social media marketing, content creatie, redigeren teksten, presentaties, SEO, nieuwsbrieven, grafische vormgeving etc. 

  • Daadkrachtig

  • Sociaal

  • Probleem oplossend

Al deze skills heb ik nu samengevoegd tot een takenpakket wat D voor Office & Design jou als opdrachtgever kan aanbieden vanaf 1 uur per week. Bijvoorbeeld om de wekelijkse administratie weg te werken of de mailing te versturen waar jij niet aan toe komt. Wil je liever een vaste prijs afspreken per opdracht voor bijvoorbeeld een te organiseren evenement of webinar? Ook dat kan. Daar komen we samen vast wel uit.
Een werkplek op kantoor heb ik niet nodig, want ik regel alles gewoon vanaf huis als virtual office manager (virtual assistant), Dus moeten bijvoorbeeld die facturen nodig ingeboekt worden, moet er een vacature tekst geschreven worden en online worden gezet, kom je niet meer toe aan de social media of nieuwsbrief of wil je een andere website of misschien wel een mooie brochure voor jouw klanten? Ik kan het allemaal uit handen nemen.

Heb je een leuke opdracht voor me door bijvoorbeeld vervanging bij ziekte, zwangerschapsverlof of vakantie? Moet ik een bedrijfsverhuizing voor je regelen of wil je dat het secretariaat opnieuw vormgegeven word of heb je gewoon snel een paar extra handjes nodig en is het daarvoor noodzakelijk dat ik naar kantoor kom. Ook dat kan! Ik kom graag naar je toe. Mijn werkgebied is Amsterdam en omgeving. Voor opdrachten on site ben beschikbaar in de ochtenduren, verdeeld over 5 werkdagen.

Door mijn blog Sophie Glutenvrij, wat ik nu zo'n 5 jaar 'erbij' doe, heb ik ook veel kennis opgedaan van webdesign, grafische vormgeving, het schrijven van SEO-proof content, social media marketing, nieuwsbrieven en (food)fotografie. Dat is niet onopgemerkt gebleven in mijn omgeving, dus maak ik ook nieuwe websites/webshops in opdracht, maar soms ontwerp ik ook wel eens een flyer of visitekaartjes. Ook corrigeer/schrijf ik bijvoorbeeld (web)content en maak deze SEO-proof of ik maak een mooie presentatie.

Design portfolio

Hier een greep uit eerder uit wat eerder werk. Wil je meer van mijn werk zien en weten wat ik voor jou zou kunnen betekenen? Kijk dan ook eens op de pagina design.

Contact

Telefoon

06 - 270 477 71

Heb je vragen, wil je meer informatie of wellicht een offerte aanvragen? Dat kan! Bel of stuur me een Whatsapp.

Mailen mag natuurlijk ook: audrey@dvoordesign.nl of vul het contactformulier in via onderstaande button.

Virtual assistant, virtual office manager, freelance, office support, management assistant, executive assistant, D voor Office & Design, zzp-er, interim, directiesecretaresse, secretaresse, management ondersteuning, Purmerend, Amsterdam, Audrey Dobber, parttime