Over mij, D voor Office & Design, Audrey Dobber
Even voorstellen

Mijn naam is Audrey Dobber, getrouwd met Patrick. Samen met onze dochter Sophie wonen we in de mooie groene wijk de Gors in Purmerend. Sinds januari 2020 ben ik eigenaar van D voor Office & Design. De D. staat voor Dobber. Office staat voor een breed takenpakket aan office support. Design staat voor webdesign en grafische vormgeving.

Vaardigheden die bij mij passen zijn: zelfstandig, creatief, organisatorisch sterk, analytische denker, daadkrachting, doorzetter, communicatief vaardig, probleem oplossend, doelgericht, sociaal, meelevend en snel lerend.

  • Snel lerend

  • Zelfstandig

  • Sociaal

  • Creatief

  • Probleem oplossend

  • Daadkrachtig

Gedurende mijn carrière heb ik veel verschillende office support functies mogen vervullen bij diverse bedrijven. Nationaal, Internationaal, non-profit, commercieel, financieel, gemeente en overheid. Door al deze ervaringen heb ik een zeer brede kennis van verschillende bedrijfsvoeringen, maar kan ik ook een aanzienlijk takenpakket bieden. Zo heb ik ervaring in finance, HR, office management, recruitment, subsidies, RI&E, marketing, sales, communicatie, facility, administratie, project management etc. 

Door mijn blog Sophie Glutenvrij, wat ik nu zo’n 5 jaar ‘erbij’ doe, heb ik ook veel kennis opgedaan van webdesign, grafische vormgeving, het schrijven van SEO-proof content, social media marketing, nieuwsbrieven en (food)fotografie. Dat is niet onopgemerkt gebleven in mijn omgeving, dus maak ik ook nieuwe websites/webshops in opdracht, maar soms ontwerp ik ook wel eens een flyer of visitekaartjes. Ook corrigeer/schrijf ik bijvoorbeeld (web)content en maak deze SEO-proof of ik maak een mooie presentatie.

  • Snel lerend

  • Zelfstandig

  • Sociaal

  • Creatief

  • Probleem oplossend

  • Daadkrachtig
  • Geen ingerichte werkplek nodig
  • Besparing op reiskosten
  • Flexibel aantal uren per week
  • Vanaf 1 uur per week inzetbaar of per opdracht
Virtual office manager & webdesigner/grafisch vormgever

Al deze skills heb ik nu samengevoegd tot een takenpakket wat D voor Office & Design jou als opdrachtgever kan aanbieden vanaf 1 uur per week. Bijvoorbeeld om de wekelijkse administratie weg te werken of de mailing te versturen waar jij niet aan toe komt. Wil je liever een vaste prijs afspreken per opdracht voor bijvoorbeeld een te organiseren evenement of webinar? Ook dat kan. Daar komen we samen vast wel uit.
Een werkplek op kantoor heb ik niet nodig, want ik regel alles gewoon vanaf huis als virtual office manager (virtual assistant), Dus moeten bijvoorbeeld die facturen nodig ingeboekt worden, moet er een vacature tekst geschreven worden en online worden gezet, kom je niet meer toe aan de social media of nieuwsbrief of wil je een andere website of misschien wel een mooie brochure voor jouw klanten? Ik kan het allemaal uit handen nemen.

Interim/freelance office manager, management assistant, secretaresse of executive assistant

Over mij, D voor Office & Design, Audrey DobberHeb je een leuke opdracht voor me door bijvoorbeeld vervanging bij ziekte, zwangerschapsverlof of vakantie? Moet ik een bedrijfsverhuizing voor je regelen of wil je dat het secretariaat opnieuw vormgegeven word of heb je gewoon snel een paar extra handjes nodig en is het daarvoor noodzakelijk dat ik naar kantoor kom. Ook dat kan! Ik kom graag naar je toe. Mijn werkgebied is Amsterdam en omgeving. Voor opdrachten on site ben beschikbaar in de ochtenduren, verdeeld over 5 werkdagen.

  • Vervanging bij ziekte, zwangerschapsverlof of vakantie
  • Extra ondersteuning bij onverwachte drukte of een nieuw project
  • Snel inzetbaar

Contact

Telefoon

06 - 270 477 71

Heb je vragen, wil je meer informatie of wellicht een offerte aanvragen? Dat kan! Bel of stuur me een Whatsapp.

Mailen mag natuurlijk ook: audrey@dvoordesign.nl of vul het contactformulier in via onderstaande button.

Over mij, Audrey Dobber, D voor Office & Design, freelancer, zzp-er, office manager, management assistant, executive assistant, over mij, secretaresse, directiesecretaresse, virtual assistant.